Co udělá fanoušek, pokud ho naštve značka na sociální síti?

Naštvete či naštváváte fanoušky? Měli byste vědět, že 51 % z nich vás prostě na sociální síti přestane sledovat. Nepříjemné, ale poměrně málo škodlivě. 27 % vás nahlásí pro spam nebo si vás zablokuje, což je dost nepříjemné. Omezí se tím váš dosah a sociální síť si vás označí coby potížistu.

index-q22017_6-big.png

Nepatrně méně vás bude prostě ignorovat, budiž, opět neškodné. Špatné ale může být to, že 23 procent vás bude bojkotovat. Něco co určitě nechcete, stejně jako 21 % bude špatné zkušenosti sdílet offline a 19 % je bude sdílet online. Ani jedno nechcete.

V Consumers Aren’t Looking to Buy From Brands That Are “Cool” on Social je spousta podstatných informací o tom, jak coby značka působit na sociálních sítích. Tak si to případně projděte, na JustIT.cz se objevilo či objeví jenom pár vybraných věcí.