Krizové postřehy (1): Sociální sítě a podpora zákazníků

Rozčílili vás, že vám na Facebooku (IG, TW) firma neodpovídá jako dříve?

No, možná se přestaňte divit. Životně nedůležité věci se škrtají a omezují jako první. A pardon že to tak řeknu, šaškování ve zprávách přes Facebook má velmi nízkou prioritu.

Jestli je to správně? Někde možná ne, někde je tenhle komunikační kanál zásadní. Ale je dost jisté, že ve škrtech vždy bude na prvních místech.

Telefon/web/e-mail má podstatně větší dosah, Není tam Zuckerberg co omezuje viditelnost a chce prachy i v krizi. Tuhle kombinaci mají skoro všichni. FB/IG/TW je vždy jen část populace.

Je velmi pravděpodobné, že vám rychle neodpoví ani přes e-mail nebo web, že se nebudete moci dovolat. Ke všemu výše popsanému patří o to, že se velmi snadno dostaneme do stavu kdy prostě nebudou lidi co by to dělali.

PS: Jako nikdy platí asertivně nikoliv nasertivně.

PPS: Zkuste se (jako zákazníci) vyhnout klasické snaze popsané v Kdy si stěžovat prostřednictvím sociálních sítí? A jak to vlastně celé funguje (i nefunguje). Teď na to opravdu není vhodný čas

Další díl najdete v Krizové postřehy (2): Tolerance, Trpělivost a Zodpovědnost. Věci budou drhnout, nefungovat, tak to prostě je