Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
1. 3. 20151. 3. 2015Marketing a PR Sociální sítě

Infografika: Jak zacházet se stížnostmi (či pochvalami) zákazníků na sociálních sítích

Daniel Bradbury Dočekal

Právě zákaznická podpora a komunikace se zákazníky jsou zásadní věci pro působení firem na sociálních sítích. Infografika od Ohio University se věnuje tomu co dělat, co nedělat. A pro milovníky čísel se také najde potřebné.

Jan 4_types of social

Zdroj: How Should You Handle Customer Complaints (or Praises) on Social?

Customer CareInfografikaKomunikacePéče o zákazníkySociální síť
Předchozí článek Infografika: Je opravdu publikování na sociálních sítích věda?
Nasledující článek Twitter přidal do Přehledů (Analytics) novou souhrnnou stránku

Najdi

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Ilustrace pro censored Fica. Black Friday. Baterka v mobilu. Loupání banánu.
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: DALL E 3 pro Ecoistu. Ilustračka pro #tyden. Custom GPT. A nějaké ty další ilustračky
  • Hrátky s #chatGPT: Umí řešit logické hádanky? Navíc zadané obrázkem?
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Umělecké styly a styly (techniky) kreslení. Je to dlouho a skvělé
  • POZOR! Na Facebooku teď jede čerstvě phishing s RAR přílohou. Nenaleťte.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.