Čas od času se vydávám zkoumat vlastní inzertní profil na Facebooku (viz Jak zjistím představu Facebooku o mých zájmech. Jak nastavit cílení reklamy na Facebooku?). Naposledy jsem to dělal v lednu tohoto roku (viz Můj inzertní profil na Facebooku je sbírka nesmyslů a ty nejvíc zřejmé a jasné věci zcela chybí. přes 80 % nesmyslů). O tři měsíce později jsem to udělal znovu a je to čím dál tím horší.
Nejvíc fascinující je to, že Facebook stále nepochopil, jaké mám vlastně zájmy, ačkoliv je sdílím (a píšu o nich) prakticky neustále. Kola, elektrokola, steampunk, média, žurnalistika, dámské boty na (ideálně) vysokém podpatku, módu, oblečení, kosmos, sci-fi, technologie, Internet, bezpečnost, soukromí, atd.
Tradičně škrtám to, co mě zcela nebo hodně nezajímá. Nechávám občas věci, které částečně vypadají že sedí (třeba ono podivné „revenue“).
Už minule tam byla spousta Itálie, tamních měst a italština. Tady se těžko chápe, kde na to Facebook chodí.
V řadě případů ani nevím co tím chtěl říct. Mimochodem, o mé hudební chuti má Facebook dokonalé informace od Spotify. Přesto je zcela mimo.
Hm, má největší současná několik let trvající záliba jsou kočky. Vidíte je tam někde?
Nepochopit že tady má být na první místě kolo?
Tohle je fakt dost neuvěřitelná katastrofa. Vím kdo jsou ty první dva. Další tři vůbec netuším.
Nic lepšího? K neuvěření.
Do barů nechodím. Mekáč nebo KFC jen občas. Ale co třeba čínské/indonéské jídlo?
Hm, tak ani tady to kolo není?
Facebook musí mít dost zásadní problém, protože v oblasti nakupování a módy by tady mohl mít určitě minimálně desítku věcí.
Jako bych to neříkal, tady je už zase italština.
Je to marný. Je … to … marný. Docela rád bych to konečně celé promazal a nechal Facebook to opět sestavit znova, ale ono už to není možné. Můžete jenom odebrat nebo přidat ručně různé zájmy.
Na to jak to vypadalo v roce 2017 se můžete podívat v Cílíte na Facebooku reklamu podle zájmů uživatelů? Marná práce, jsou mimo.
PS: V Instagram nově ukáže co o vás ví a podle čeho cílí reklamu. Pohled je to děsivý zjistíte, že Instagram je na tom ještě hůře.