Můj inzertní profil na Facebooku je stále kompletní sbírka nesmyslů

Čas od času se vydávám zkoumat vlastní inzertní profil na Facebooku (viz Jak zjistím představu Facebooku o mých zájmech. Jak nastavit cílení reklamy na Facebooku?). Naposledy jsem to dělal v lednu tohoto roku (viz Můj inzertní profil na Facebooku je sbírka nesmyslů a ty nejvíc zřejmé a jasné věci zcela chybí. přes 80 % nesmyslů). O tři měsíce později jsem to udělal znovu a je to čím dál tím horší.

Nejvíc fascinující je to, že Facebook stále nepochopil, jaké mám vlastně zájmy, ačkoliv je sdílím (a píšu o nich) prakticky neustále. Kola, elektrokola, steampunk, média,  žurnalistika, dámské boty na (ideálně) vysokém podpatku, módu, oblečení, kosmos, sci-fi, technologie, Internet, bezpečnost, soukromí, atd.

2019-04-13 08_54_53-(2) Ad Preferences

Tradičně škrtám to, co mě zcela nebo hodně nezajímá. Nechávám občas věci, které částečně vypadají že sedí (třeba ono podivné „revenue“).

2019-04-13 08_56_15-(2) Ad Preferences

Už minule tam byla spousta Itálie, tamních měst a italština. Tady se těžko chápe, kde na to Facebook chodí.

2019-04-13 08_57_47-(2) Ad Preferences

V řadě případů ani nevím co tím chtěl říct. Mimochodem, o mé hudební chuti má Facebook dokonalé informace od Spotify. Přesto je zcela mimo.

2019-04-13 08_58_57-(2) Ad Preferences

Hm, má největší současná několik let trvající záliba jsou kočky. Vidíte je tam někde? 

2019-04-13 08_59_50-(2) Ad Preferences

Nepochopit že tady má být na první místě kolo?

2019-04-13 09_00_29-(2) Ad Preferences

Tohle je fakt dost neuvěřitelná katastrofa. Vím kdo jsou ty první dva. Další tři vůbec netuším.

2019-04-13 09_01_06-(2) Ad Preferences

Nic lepšího? K neuvěření.

2019-04-13 09_01_33-(3) Ad Preferences

Do barů nechodím. Mekáč nebo KFC jen občas. Ale co třeba čínské/indonéské jídlo?

2019-04-13 09_01_58-(3) Ad Preferences

Hm, tak ani tady to kolo není?

2019-04-13 09_02_18-(3) Ad Preferences

Facebook musí mít dost zásadní problém, protože v oblasti nakupování a módy by tady mohl mít určitě minimálně desítku věcí.

2019-04-13 09_02_37-(3) Ad Preferences

Jako bych to neříkal, tady je už zase italština.

2019-04-13 09_03_16-(3) Ad Preferences

Je to marný. Je … to … marný.  Docela rád bych to konečně celé promazal a nechal Facebook to opět sestavit znova, ale ono už to není možné. Můžete jenom odebrat nebo přidat ručně různé zájmy.

Na to jak to vypadalo v roce 2017 se můžete podívat v Cílíte na Facebooku reklamu podle zájmů uživatelů? Marná práce, jsou mimo.

PS: V Instagram nově ukáže co o vás ví a podle čeho cílí reklamu. Pohled je to děsivý zjistíte, že Instagram je na tom ještě hůře.