V Cafe Benedictine Bar točí pod míru a Facebook si asi spíš pořizovat neměli

Toje takový dlouholetý místo zvyk, že když se objeví nějaké to restaurační zařízení co mám komunikovat na sociálních sítích, tak se chová tak nějak podivné.

2017-07-17 14_48_48-Lukáš Lyer - Pomalou zmatenou servírku, co splete tři objednávky....png

V Cafe Benedictine Bar se například dozvíte, že točit pod míru je normální. a tak nějak klasicky také zákazníkovi odpoví, že „Nemáme v úmyslu se se zákazníky dohadovat“ zatímco se s ním dohadují. A ještě ho poučí, že si vlastně nemá co psát recenze na Facebook, protože všechno měl řešit hned na místě. To je jedna věc, se kterou se dá částečně souhlasit. Ale na tohle platí tradiční, „náš zákazník, náš pán“.A jeden moc nechápe, při čtení dalších recenzí, proč si touhle jednou nasertivní odpovědí zbytečně všechno kazí.

2017-07-17 14_49_10-Lukáš Lyer - Pomalou zmatenou servírku, co splete tři objednávky....png