Ve Francii je čerstvě zakázáno používat slova “Twitter” a “Facebook” v televizi i rádiu, výjimkou je zpravodajství o těchto společnostech či službách. “Sledujte nás na Twitteru” či “staňte se fanoušky na Facebooku” je ve Francii zakázáno používat.
Tamní regulátor (CSA, Coinseil Supérier de L’Audiovisuel) v nařízení Renvoi sur les pages des réseaux sociaux : analyse du Conseil oznámil, že dospěl k názoru, že používání názvů “Facebook” a “Twitter” odpovídá reklamě na služby jedné konkrétní společnosti. A odporuje tak zákonu z roku 1992, který zakazuje skrytou reklamu. A navádění uživatelů k tomu, aby na těchto službách reagovali, je “utajovaná reklama” na tyto sociální sítě jako takové.
Podle mluvčí CSA je preferování Facebooku, který má hodnotu miliard dolarů, narušením hospodářské soutěže.