Google a Seznam lidé hledají na Seznam.cz. Jak jinak. To první ale asi tak šestkrát více. Ale to není všechno.

Víte jak to chodí. Uživatel si spustí prohlížeč a místo aby použit adresní řádku, tak do vyhledávacího políčka Seznamu napíše Google. Ale také třeba Facebook. Prostě něco co tam vůbec psát nemá.

2017-07-21 12_28_18-Statistiky hledanosti dotazů.png

Budiž, to se dá chápat. Ale proč, proboha proč, do vyhledávacího políčka na Seznam.cz píše „Seznam“? A ještě větší proč … tam proboha píše „seznam.cz“ když už na Seznamu je?

2017-07-21 12_31_22-Statistiky hledanosti dotazů.png

Samozřejmě, pokud se podíváte na „facebook“, tak to už je totálně jiná liga. Tady je ten poměr tak 24:1 ve prospěch Facebooku. Nemluvě o tom, že je stále dost zjevné, jak hodně lidí vůbec netuší jak se „přihlásit na svůj Facebook“. Divný svět.