Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
3. 8. 20163. 8. 2016Internet Marketing a PR Sociální sítě Tipy a triky Webdesign

Jak řešit různé typy komentářů na sociálních médiích (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

HOW TO HANDLE DIFFERENT TYPES OF COMMENTS ON SOCIAL MEDIA je užitečná infografika, podstatně užitečnější než řada dalších infografik. Velmi dobře vám ukáže, jak řešit komentáře na sociálních médií – stížnosti, troling, spam, negativní komentáře, ale i komentáře, které je nutné řešit a nespadají ani do jedné z předchozích kategorií.

how-to-handle-social-comments

 

Customer CareInfografikaKomentářeKomunikacePéče o zákaznikaSociální médiaSociální síťSpamTrol
Předchozí článek Dívá se šéf vaší firmy na Internetu na porno? Možná už má v počítači malware.
Nasledující článek Reuters v roce 2015 zakázali fotografům dodávat RAW fotografie, jak to asi dopadlo?

Najdi

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Ilustrace pro censored Fica. Black Friday. Baterka v mobilu. Loupání banánu.
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: DALL E 3 pro Ecoistu. Ilustračka pro #tyden. Custom GPT. A nějaké ty další ilustračky
  • Hrátky s #chatGPT: Umí řešit logické hádanky? Navíc zadané obrázkem?
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Umělecké styly a styly (techniky) kreslení. Je to dlouho a skvělé
  • POZOR! Na Facebooku teď jede čerstvě phishing s RAR přílohou. Nenaleťte.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.