Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 3. 8. 20163. 8. 2016Internet Marketing a PR Sociální sítě Tipy a triky Webdesign

Jak řešit různé typy komentářů na sociálních médiích (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

HOW TO HANDLE DIFFERENT TYPES OF COMMENTS ON SOCIAL MEDIA je užitečná infografika, podstatně užitečnější než řada dalších infografik. Velmi dobře vám ukáže, jak řešit komentáře na sociálních médií – stížnosti, troling, spam, negativní komentáře, ale i komentáře, které je nutné řešit a nespadají ani do jedné z předchozích kategorií.

how-to-handle-social-comments

 

Customer CareInfografikaKomentářeKomunikacePéče o zákaznikaSociální médiaSociální síťSpamTrol
Předchozí článek Dívá se šéf vaší firmy na Internetu na porno? Možná už má v počítači malware.
Nasledující článek Reuters v roce 2015 zakázali fotografům dodávat RAW fotografie, jak to asi dopadlo?

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
  • Hrátky s #chatGPT: Proč je LinkedIn plný tak šílených lunatiků?
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.