Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
on 13. 7. 201613. 7. 2016Internet Marketing a PR Sociální sítě

Nejsilnější automobilové značky na sociálních sítích (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

Toyota, BMW, VW, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Nissan, Audi, Hyundai, Renault či Tesla mohou soutěžit  v žebříčcích automobilových značek na Twitteru, Instagramu i Facebooku. Na některých místech to má překvapivé výsledky a asi ještě více překvapí to, že tahle infografika nakonec počty fanoušků na třech sociálních sítích sečte. Což, jak už víme, nedává smysl. Bohužel.

73b9f01f236a480357a890528cab0a4f

Via TOP CAR BRANDS ON SOCIAL MEDIA #INFOGRAPHIC)

#instagramAutoInfografikaSociální s흎ebříčekZnačky
Předchozí článek Pozor na Facebook Messenger. Na Androidu převezme práci se zprávami SMS!
Nasledující článek Konec on-line reklamy v Čechách? Jak vidí blokování reklamy právníci z TaylorWessing

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Jo, Benda, to je výkvět a Nacher odporná existence ~ Old school střípky ~ 6. – 9. srpna
  • Jsem noumální úďo. Daniela. 2022. Vesmírní lidé 2.0
  • Známí dezinformátoři jdou do vazby. Konečně ~ Old school střípky ~ 5. srpna
  • Přišlo vám něco od Social Network Registry Corporation? Chtějí vám ukrást účet, Stránku i reklamní účet!
  • Média propagují dezinformátory. Kdy tohle skončí? ~ Old school střípky ~ 1. – 4. srpna
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}