Změny v Google+: Firemní stránky mají na výběr dva druhy záhlaví a mění se velikosti prvků

Původní podoba záhlaví firemního profilu (Stránky) na Google+ se nasazením nového profilu proměnila – profilové foto se přesunulo vpravo a pětice fotografií se ocitla nalevo od něj. Na výběr navíc máte dvě varianty záhlaví Stránky.

Původní vzhled firemní Stránky na Google+

A takto vypadá Stránka  v novém vzhledu

Nový vzhled Google+ dorazil bez varování a bez možnosti vyzkoušení. Google si bohužel neuvědomuje, že zejména pro firemní profily je nutné správcům umožnit změny poznat a včas nasadit.

Změna záhlaví firemního profilu (Stránky) přináší dvě možnosti toho, jak chcete aby vypadal. Vedle stále existující profilové fotografie (změnila nicméně rozměr) můžete mít zobrazeno původních pět menších fotografií. Nebo můžete přepnout na jednu velkou fotografii v záhlaví s profilovou fotografií umístěnou “nad” touto velkou fotografií.

Varianta první – pětice fotografií s jednou profilovou fotkou

Varianta druhá – velká fotografie v záhlaví s jednou profilovou fotkou

Stále platí, že pětici fotografií můžete kreativně využít (viz původní článek Na Google+ můžete fotografie v profilu využít stejně kreativně jako na Facebooku), ale došlo ke změně rozměru fotografie (ze 125×125 bodů se stalo 110×110). Mezera mezi fotografiemi stále zůstává 11 bodů

Nezapomeňte, že se změnil i rozměr profilové fotografie, z původních 200×200 bodů se zvětšila na 250×250 – máte-li tedy na Stránce nahranou menší, je čas vyrobit větší a nahrát ji znovu.

Rozměry fotografií

  • Velká fotografie v záhlaví má rozměr 940 x 180 bodů.
  • Profilová fotografie v záhlaví má rozměr 250 x 250 bodů (původně 200 x 200)
  • Pětice fotografií používá rozměr 110 x 110 bodů (původně 125 x 125)
  • Mezera mezi pěti fotografiemi je 11 bodů.

Jak je to s onou 940×180 bodů velkou fotografií?

Měli byste vědět, že deset bodů zleva nebude vidět, stejně tak jako nebude vidět posledních 40 bodů – zobrazení končí na 910 bodech, zbytek je skryt.