Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 14. 4. 201214. 4. 2012Internet Marketing a PR Sociální sítě Webdesign

Infografika: Je personalizované vyhledávání příliš osobni?

Daniel Bradbury Dočekal

MDG Advertising se vcelku oprávněná ptá, zda nová móda personalizovaného vyhledávání není náhodou příliš osobní. A proč je vlastně „nutné“ zavádět nové způsoby ve vyhledávání.

Zdroj:  Is Personalized Search Getting Too Personal?

Google.comInfografikaSoukromíVyhledávání
Předchozí článek Změny v Google+: Firemní stránky mají na výběr dva druhy záhlaví a mění se velikosti prvků
Nasledující článek Infografika: Anatomie hrozného klienta webového designera

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s #chatGPT pro představu co umí, neumí a jaké dává výsledky na různorodé dotazy.
  • Hraní s #stablediffusion: Některé věci ta AI prostě umí třeba futuristická města
  • Hraní s #stablediffusion: Delete Facebook a Konec vyhledávání Google
  • Hrátky s #chatGPT: Důležitá otázka, umí konverzační AI počítat? Protože co kdybyste se nato chtěli spolehnout?
  • Hrátky s #chatGPT: Kdo vyhrál ZOH Nagano? Tomuhle nebudete chtít uvěřit.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}