Na Google+ prý lidé tráví 3 minut měsíčně … Tyinternety.cz neumí anglicky, nebo?

Ono to ale není všechno, tvrdit, že průměrná délka návštěvy návštěvníka na Facebooku je skoro sedm hodin je taky nesmysl. Průměrná délka u Facebooku byla v roce 2011 o hodně jiná. A také podstatně reálnější. Tohle ale mohlo autora článku napadnout, když už je to nenapadlo ve Wall Street Journal.

Na Google+ lidé měsíčně tráví jen 3 minuty, na Facebooku 400 tvrdí Vojtěch Bednář na TyInternety.cz. Škoda jenom, že k tomu ukazuje infografiku, ve které je nadpis “Average minutes per visitor to social-media in January“. Takže 3 minuty na jednu návštěvu  nebo snad 3 minuty měsíčně?

Dodatečný komentář: Právě ty 3 minuty na návštěvu bych u Google+ chápal a nedivil se – je nový, spousta lidí ho nepoužívá ač má účet, čas od času se přijde podívat co se děje. Ale aby to na celý měsíc dalo “závratné” 3 minuty? Nezní to vůbec reálně. A je nutné nad tím přemýšlet, ne to pouze opisovat od WSJ.

Až ale budete nad těmi daty přemýšlet, tak si představte že by byla správná a skutečně by na Facebooku šlo o 405 minut, tedy 6.75 hodiny. Pokračování pod obrázkem.


Nedá moc práce pochopit, že tady asi bude něco hodně špatně. A to nejenom proto, že průměrný uživatel Facebooku na něm v roce 2011 strávil 15 hodin a 33 minut měsíčně a navštivil ho v průměru 40 krát. Průměrná délka jedné návštěvy uživatele u jednoho uživatele Facebooku je 22 minut a 20 sekund. Takže ještě chvilku zkuste brát tuhle podivnou infografiku vážně a najít v ní 933 minut právě zmíněných. A ještě někdy zkuste brát vážně Vojtu Bednáře. Ale hlavně Wall Street Journal.