Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 20. 12. 201120. 12. 2011Internet Marketing a PR Sociální sítě Webdesign

Infografika: Psychologie sociálního nakupování

Daniel Bradbury Dočekal

Nakupování na sociálních sítích se moc nedaří, přesto tak nějak předpokládáme, že síla “sociálna” je pro značky prospěšná. Problém zpravidla je, že sociální nakupování se řídí některými principy, které prodejci nedokáží brát v potaz.

Zdroj: Social Commerce Psychology [INFOGRAPHIC]

E-commerceInfografikaPsychologieSociální síť
Předchozí článek HTC porážku v USA označuje za vítězství
Nasledující článek Novinky na Google+: Detailnější notifikace a nastavení priorit kruhům

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Halo, Cortana. Růžová. Roboti.
  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.