Fascinují mě lidi co ….
… pindají, že jim Alza.cz nedovezla zboží do 9 hodin od objednání ale omluvila se a dodala o den později.
Dodal bych k tomu to, že v koronavirové situaci je dobré být vděčný ta každou službu, která stále funguje. Musí se přizpůsobit karanténám a omezením, musí řešit ubývající počet lidi co mohou pracovat. Ti lidé se musí potýkat se strachem, obavami, panikou. Buďte vděční, že to nějak funguje a nezapomínejte jim poděkovat.
… stěžují si, že nějaký zásadně užitečný web je přetížený a nestíhá
Představte si, že je předvánoční období, něco jako Black Friday, ale třikrát, pětkrát, desetkrát silnější. Něco takového já zásadní nápor na weby, některé na to mohou být připravené, některé ale ne a možná nikdy nebudou. Provozovat cokoliv na co se řítí tisíce lidí za minutu je velmi nákladné.
… lezou k doktorům jenom aby se ptali na něco co jde zjistit jinak
A vlastně nejenom k doktorům. Nechoďte nikam kam nemusíte jít bez absolutní nutnosti, ohrožení života. Do obchodů nechoďte jako obvykle v celé rodinné parádně. Do práce jděte jen pokud je to opravdu nutné. A k těm doktorům možná fakt jen když jste na umření. Měl by vám to diktovat pud sebezáchovy. To že budete minimálně někam courat ochrání i vaši rodinu. O to menší je pravděpodobnost, že to přitáhnete domů.
Předchozí „díl“ najdete v Krizové postřehy (1): Sociální sítě a podpora zákazníků a pokračování v Krizové postřehy (3): O lidech, prioritách a sociálních sítích