Je první červenec, @365tipu existuje tři a půl roku a je čas se podívat na to, jak se vyvíjí návštěvnost. Hlavně příchody, tedy jak je to s vyhledáváním vs. sociální sítě.
Červen je kratší měsíc, blíží se prázdniny. Tradičně to je měsíc slabší na návštěvnost. Nakonec to ale nedopadlo až tak špatně – pokračuje další vlna klesající návštěvnosti z Facebooku.
Facebook, zdá se, opět utahuje kohoutky. Twitter ale zdá se také. Na grafu výše je procentuální vyjádření vůči celkové návštěvnosti. Jen připomenutí, ten propad vyhledávání v polovině loňského roku bylo stěhování na vlastní doménu (z 365tipu.wordpress.com na www.365tipu.cz).
Číselně – počty zhlédnutých stránek podle příchodů. WordPress zprostředkovává Google Analytics, ale s unikátními uživateli nepracuje (jen pro celkovou návštěvnost), takže jediné co lze rozumně sledovat jsou zhlédnuté stránky.
Vytažené sociální sítě, pro detailnější pohled na čísla (a níže najdete procenta). Zajímavé na tom je, že Google+ je víceméně dlouhodobě stabilní a je na tom lépe, než rok 2016. Twitter dlouhodobě mírně klesá, Facebook začal výrazně klesat od dubna 2018. Ty občasné špičky jsou prostě nějaké mimořádně úspěšné tipy v daném měsíci.
Podíl je vůči celku – v počátcích @365tipu návštěvnost z vyhledávání nic výrazného netvořila – trvá tři a více měsíců, než Google začne přivádět návštěvnost. Stále platí, že Seznam.cz nefunguje.
Návštěvnost přiváděná Seznam.cz. Na svislé ose jsou skutečně desítky zhlédnutí, to není chyba. Je tam i vidět, že Seznamu trvá dva měsíce po přidání URL, než s tím něco udělá. Výsledek je ale tristní.
Poslední vhodné zmínky je návštěvnost z Linkedin.com – ta je dlouhodobě tak malá, že ji vůbec nemá smysl brát v úvahu. Linkedin nikdy nepatřilo mezi sociální sítě použitelné pro budování návštěvnosti.