Tři a půl roku @365tipu? Stále méně návštěvnosti ze sociálních sítí

Je první červenec, @365tipu existuje tři a půl roku a je čas se podívat na to, jak se vyvíjí návštěvnost. Hlavně příchody, tedy jak je to s vyhledáváním vs. sociální sítě.

2018-07-01 08_40_51-Clipboard.png

Červen je kratší měsíc, blíží se prázdniny. Tradičně to je měsíc slabší na návštěvnost. Nakonec to ale nedopadlo až tak špatně – pokračuje další vlna klesající návštěvnosti z Facebooku.

2018-07-01 08_40_07-Clipboard.png

Facebook, zdá se, opět utahuje kohoutky. Twitter ale zdá se také. Na grafu výše je procentuální vyjádření vůči celkové návštěvnosti. Jen připomenutí, ten propad vyhledávání v polovině loňského roku bylo stěhování na vlastní doménu (z 365tipu.wordpress.com na www.365tipu.cz).

2018-07-01 08_39_56-Clipboard.png

Číselně – počty zhlédnutých stránek podle příchodů. WordPress zprostředkovává Google Analytics, ale s unikátními uživateli nepracuje (jen pro celkovou návštěvnost), takže jediné co lze rozumně sledovat jsou zhlédnuté stránky.

2018-07-01 08_39_17-Clipboard.png

Vytažené sociální sítě, pro detailnější pohled na čísla (a níže najdete procenta). Zajímavé na tom je, že Google+ je víceméně dlouhodobě stabilní a je na tom lépe, než rok 2016. Twitter dlouhodobě mírně klesá, Facebook začal výrazně klesat od dubna 2018. Ty občasné špičky jsou prostě nějaké mimořádně úspěšné tipy v daném měsíci.

2018-07-01 08_39_39-Clipboard.png

Podíl je vůči celku – v počátcích @365tipu návštěvnost z vyhledávání nic výrazného netvořila – trvá tři a více měsíců, než Google začne přivádět návštěvnost. Stále platí, že Seznam.cz nefunguje.

2018-07-01 09_03_47-Clipboard.png

Návštěvnost přiváděná Seznam.cz. Na svislé ose jsou skutečně desítky zhlédnutí, to není chyba. Je tam i vidět, že Seznamu trvá dva měsíce po přidání URL, než s tím něco udělá.  Výsledek je ale tristní.

2018-07-01 09_07_19-Clipboard.png

Poslední vhodné zmínky je návštěvnost z Linkedin.com – ta je dlouhodobě tak malá, že ji vůbec nemá smysl brát v úvahu. Linkedin nikdy nepatřilo mezi sociální sítě použitelné pro budování návštěvnosti.

 

Reklamy