To takhle Roman Jelínek napsal pod příspěvkem Hospůdky Regina názor, že Slevomat není populární a také, že ti co využijí slevu už stejně znovu nepřijdou. Vcelku stará známá známá věc a riziko využití slevových serverů. Slušně napsaná rada.
[11.03.18 18:23] aneb ani po třech hodinách hrubka neopraven. No a dozvěděl se: Vážený pane Jelínku, nic proti Vám, ale asi jste to špatně pochopil. Komentáře mají sloužit k vyjádření našich hostů zda jim chutnalo atd. Moc děkujeme za Váš názor, nicméně si myslím, že je úplně zbytečný a neoprávněný. Dobrou restauraci necháme na posouzení našich hostů. Děkujeme a přejeme hezký den.
[11.03.18 18:23] aneb ani po třech hodinách hrubka neopraven.Prostě taková ta klasika, restaurační zařízení, které si bohužel zprovoznilo sociální sítě a pak není schopné s lidmi normálně komunikovat a zbytečně používá klasický nasertivní (místo asertivní) přístup. Což je poměrně dost častý stav u restauračních zařízení. Nechybí ani tolik obvyklé důrazné poučení o tom, k čemu vlastně jsou či nejsou komentáře.
Přitom stačilo buď prostě nereagovat nebo jenom poděkovat. Ale v téhle hospodě to prostě někdo vzal klasicky osobně a rozhodl se ukázat tomu obtížnému hmyzu zač je toho loket.
Mimochodem, ta hrubka (mi místo my) ta zůstala i po onom upozornění. No hlavně že umí používat smajlíky … Překlik či chyba se prostě stane, ale když už někdo upozorní, tak bývá dobré opravit.