Pekelnej bar:  reagovat na prdlou nánu nemá smysl!

Jeden marně přemýšlí, proč zrovna v restauračních zařízeních je tolik absurdních případů toho jak nekomunikovat na sociálních sítích. Tenhle jeden je kouzelný a je k vidění klasicky na Facebooku. Začalo to “Nejhorší obsluha v Praze !!!! Změňte personál!!!” a reakcí podniku jménem Pekelnej bar je “Ok takze pekne upravena barmanka a sfetovanej barman jako hovado :)) vidim, ze reagovat na prdlou nánu nemá smysl!

2017-08-21 08_08_31-(1) Nika Camfrlová - Nejhorší obsluha v Praze !!!! Změňte personál!!!.png

Ano, rozumíte tomu správně, zákaznice je označena za prdlou nánu. Možná si neměli tu Stránku na Facebooku pořizovat. Nebo možná si neměli ani pořizovat ten bar. Chodí jim tam lidi.

2017-08-21 08_09_02-(1) Nika Camfrlová - Nejhorší obsluha v Praze !!!! Změňte personál!!!.png

TIP: V Vše o recenzích na Facebooku: Mám na Stránce vypnout možnost psaní a zobrazování recenzí? zjistíte, že s těmi recenzemi na Facebooku (ale i jinde) je to trochu složité. Ale stejně to neznamená, že je možné se chovat jako někdo z Pekelnýho báru.