Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
18. 5. 201618. 5. 2016Marketing a PR

Značky, které nejvíce zklamaly zákazníky?

Daniel Bradbury Dočekal

Podle Brand Keys a jejich Least Engaing Brands (PDF) je na první místě Volkswagen. Přiřazují mu 29% skóre. Což v zásadě vyjadřuje to, jak se značce daří dosáhnout emoční očekávání zákazníků. Je vcelku jasné, že emisní skandál je tím zásadním důvodem, proč se VW umístil tak špatně. Hned za ním s 30 % je Blackberry.

2016-05-13 08_55_06-Press-Release-2016-Least-Engaging-Brands.pdf

USAVýzkumZnačkaZnačky
Předchozí článek Hachette hlásí 2% pokles prodeje e-knih
Nasledující článek Pinterest má nový vzhled na iPadu, podívejte se jak vypadá.

Najdi

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Ilustrace pro censored Fica. Black Friday. Baterka v mobilu. Loupání banánu.
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: DALL E 3 pro Ecoistu. Ilustračka pro #tyden. Custom GPT. A nějaké ty další ilustračky
  • Hrátky s #chatGPT: Umí řešit logické hádanky? Navíc zadané obrázkem?
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Umělecké styly a styly (techniky) kreslení. Je to dlouho a skvělé
  • POZOR! Na Facebooku teď jede čerstvě phishing s RAR přílohou. Nenaleťte.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.