Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 3. 9. 20123. 9. 2012Internet Marketing a PR Sociální sítě Tipy a triky

Infografika: Jak na vytváření zákaznických komunit na sociálních sítích

Daniel Bradbury Dočekal

Z dobré “komunity” zákazníků a fanoušků můžete na sociálních sítích získat více, než z placené inzerce. Jenom je potřeba to dělat správně a úplně nejlépe, dělat to na více místech, než jen jednom. Tahle infografika vůbec není špatná, ale obsahuje některé věci, které některé firmy nikdy neudělají.

 

Zdroj: Why Facebook Just Doesn’t Cut It

Facebook PageFacebook StránkaFacebook.comInfografikaSociální síť
Předchozí článek Apple a knižní vydavatelé nabízejí "antimonopolní odpustek", chtějí se vyhnout pokutě od EU
Nasledující článek Pirátství je kulturní příležitost, využijte ji

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
  • Hrátky s #chatGPT: Proč je LinkedIn plný tak šílených lunatiků?
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}