Podle Simply Measured zlepšuje TIMELINE podoba firemních stránek zapojení fanoušků. Zahraniční média samozřejmě přebírají právě onen titulek, skutečnost je ale trochu komplikovanější, než toto zjednodušení. A navíc je ona studie založená na patnáctí Stránkách a velmi malém časovém rozmezí.
Podle Simply Measured se průměrná míra zapojení fanoušků na příspěvek zvýšila o 46% – z 1 672 před Timeline na 2 441 po Timeline. A po normalizaci dochází Simply Measured k 14% růst, tedy z původních 14% zapojení fanoušků na 16%.
Ve skutečnosti je ale důležité studii číst důkladněji – míra zapojení fanoušků po TIMELINE klesla u klasickýhc příspěvků. U Videí a fotografií ale stoupla o 65%. Simply Measured vyvozuje závěr, že je to dáno lepší vizuální podobou na Timeline. Závěr se kterým je nutné silně polemizovat – TIMELINE nijak nezměnila to, jakým způsobem fanoušci dostávají informace ze Stránek – jejich zeď (news feed) se nijak nezměnil.
Coca-Cola na zavedení TIMELINE (čistě teoreticky) spíš doplatila
A s ohledem na vzorek pouhých patnácti stránek je hodně důležité si uvědomit, že právě „engagement“ (míra zapojení fanoušků) se dokáže týden od týdne proměnit i v řádech desítek procent.