Facebook je pro firmy důležitý. Dostal se na druhé místo důležitosti, na prvním místě je firemní blog

HubSpot v “The 2011 State of Inbound Marketing” studii uvádí, že 44% společností v severní Americe považuje Facebook za kritickou či důležitou součást aktivit.

2009 2011
Firemní blog 52% 62%
Facebook 24% 44%
YouTube 26% 44%
Twitter 21% 38%
Flickr 14% 11%
Digg 21% 9%
StumbleUpon 25% 6%
MySpace 13% 4%

“Facebook Global Best Practices” od společnosti WONGDOODY ukazuje další zajímavá čísla

  • průměrný měsíční počet příspěvků společnosti na firemní Page – 24
  • průměrný měsíční počet příspěvků fanoušků na firemní Page – 857
  • průměrný počet “like” na příspěvek – 1 456
  • průměrný počet komentářů na příspěvek – 157

Na Facebooku 88% společnosti vkládá video obsah, 66% aktivně komunikuje s fanoušky, 39% používá kvízy, dotazníky a hádanky, 33% využívá soutěže, 79% firemních stránek umožňuje fanouškům vkládat obsah.

Studie Strategies for Turning “Likes” into Loyalty udává, že výsledek sledování značky na Facebook Page vede v 36% k vyššímu zájmu o koupi produktu. V 61% zůstane zájem stejný a ve 3% se zájem sníží.