HubSpot v “The 2011 State of Inbound Marketing” studii uvádí, že 44% společností v severní Americe považuje Facebook za kritickou či důležitou součást aktivit.
| 2009 | 2011 | |
| Firemní blog | 52% | 62% |
| 24% | 44% | |
| YouTube | 26% | 44% |
| 21% | 38% | |
| Flickr | 14% | 11% |
| Digg | 21% | 9% |
| StumbleUpon | 25% | 6% |
| MySpace | 13% | 4% |
„Facebook Global Best Practices“ od společnosti WONGDOODY ukazuje další zajímavá čísla
- průměrný měsíční počet příspěvků společnosti na firemní Page – 24
- průměrný měsíční počet příspěvků fanoušků na firemní Page – 857
- průměrný počet „like“ na příspěvek – 1 456
- průměrný počet komentářů na příspěvek – 157
Na Facebooku 88% společnosti vkládá video obsah, 66% aktivně komunikuje s fanoušky, 39% používá kvízy, dotazníky a hádanky, 33% využívá soutěže, 79% firemních stránek umožňuje fanouškům vkládat obsah.
Studie Strategies for Turning “Likes” into Loyalty udává, že výsledek sledování značky na Facebook Page vede v 36% k vyššímu zájmu o koupi produktu. V 61% zůstane zájem stejný a ve 3% se zájem sníží.