„Nejhodnotnější globální značky“ podle BrandZ mají jednu velkou a viditelnou změnu, Google přišel o první příčku. Úspěchy Apple s iPhone (a hlavně iPadem) na ni vynesly Apple. A sledujte nástup značek pocházejících z Ruska, Indie, Číny a Brazílie.
Amazon porazil Walmart coby nejhodnotnější maloobchodní značku. Apple porazilo Google. Facebook narostl 246% a najdete ho na třicátém pátém místě – je rekordmanem v růst. V žebříčku najdete i čínské Baidu s 141% růstem.
Mezi nově zahrnutými značkami je šest finančních institucí a pět telekomunikačních a technologických firem. Skoro polovina z nich pochází z Číny. A nováčkem v žebříčku je ruská Sberbank a italská Itaú (také banka).
Největší meziroční růst zaznamenalo pojišťovnictví, následuje Fast Food, luxusní zboží a technologie. Nejhodnotnější firmou v Evropě je Deutsche Telekom, následuje Movistar, SAP, Louis Vuitton a BMW.