Bing.com si naběhl s kontroverzním tweetem

Zemětřesení v Japonsku je velké lákadlo pro zviditelnění. Svědčí o tom i Microsoft a jeho Bing.com. Kontroverzní tweet slibující „1 dolar“ obětem zemětřesení za „každý retweet“ se nesetkal s příznivým ohlasem.

How you can #SupportJapan – http://binged.it/fEh7iT. For every retweet, @bing will give $1 to Japan quake victims, up to $100K.

Reakce uživatelů na tento tweet na @bing účtu rozhodně nebyla něco, co by si zodpovědná osoba mohla připsat do pracovního životopisu. Několika písmenné zkratky sprostých slov a vystihovaly vcelku podstatu. Snažit se zemětřesení v Japonsku využít jako marketingovou příležitost je opravdu nepatřičné.

O sedm hodin později se @bing na Twitteru omluvil a oznámil, že 100 tisíc dolarů věnovali celých. Bez zbytečného „žebráni o retweet“.

We apologize the tweet was negatively perceived. Intent was to provide an easy way for people to help Japan. We have donated $100K.

Zajímavé na „omluvě“ je, že se neomlouvá za samotný tweet, ale za to, že „tweet byl přijat negativně„. Možná jde jenom o opomenutí (možná mělo jít o „We apologize the tweet that/which was negatively perceived„). Možná ale stále někdo nechápe, jak nevhodné je využívat v marketingu cizí neštěstí.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s