Nejrychleji rostoucí americké společnosti, patřící do Inc. 500 žebříčku, mají v největší oblibě Facebook a Twitter. Z dostupných sociálních médií ale využívají řadu dalších nástrojů.
Jak můžete vidět na grafu (zdroj: University of Massachusetts Dartmouth Center for Marketing Research a Where Are Social Media Marketers Seeing the Most Success?), Facebook, Twitter a blogy jasně vedou. Méně už je oblíbené online video a na konci se krčí MySpace.com s FourSquare. Překvapivé je ale i to,že 18% nejrychleji rostoucích amerických soukromých společností vůbec v roce 2010 sociální média nepoužívá – v roce 2009 to bylo pouze 9%.
Používání sociálních médií zpravidla vede k úspěchu a pohled na vývoj mezi rokem 2009 a 2010 ukazuje, že se míra úspěchu zvětšuje. U Facebooku z 54% na 85% – velmi pravděpodobně bude významnou roli hrát i to, že se marketéři naučili sociální média lépe využívat.
Nepotvrzují se ani předpovědi o úpadku blogování. Polovina z dotazových společností má firemní blog, o 5% víc než v předchozím roce.