Na včerejším setkání s novináři Facebook neoznámi mobilní telefon, ale plány podmanit si mobilní Internet (a mobilní telefony) jiným způsobem. Důsledným zpřístupňováním mobilních služeb co nejrychlejí a na co nejvíce platforem. Příkladem je i nová služba Facebook Deals (Introducing Deals) snažící se zapojit Facebook do módní vlny „slevových webů“. Pro české uživatele se prozatím ale nic nekoná, je úzce provázaná s Facebook Places.
Starting today, local businesses will be able to offer you deals when you check in to their place on Facebook. Deals will be rolling out over the next few days and will only be available in the United States at this time.
Samotné Facebook Deals navíc budou dostupné pouze v USA – tamní firmy budou mocí využít Facebook Places k nabídce zboží a služeb těm, kteří se „přihlásí“ v jejich provozovně – Deals budou prozatím fungovat na touch.facebook.com (mobilní verze Facebooku pro dotykové telefony) verzi Facebooku a iPhone aplikaci (s tou nadvládou na mobilech to sice Facebook myslí vážně, ale jak je vidět, čeká ho ještě dlouhá cesta).