Pár posledních měsíců má pro podcastery nejvíce oblíbenou otázku – jakou máte #poslechovost? Kolik lidí poslouchá váš podcast, kolik jich můj klient může oslovit, kolik oslovíte posluchačů (unikátních ideálně) za měsíc?
Je to taková zvláštní věc. Čím více podcasteři chtějí za účast v jejich podcastu, tím bývá jejich ochota prozradit čísla menší. Přitom bez těch čísel je jejich podcast neprodejný.
Ostatně i s těmi cenami to bývá takové zábavné. Málokdy je najdete na webu podcastera. Schovávají je, mlží, vymlouvají se. Přitom i to by měla být základní věc.
Zveřejnit ceník, zveřejnit poslechovost. Prostě #transparentnost
Představte si, že by TV stanice či Rádio stanice odmítaly zveřejňovat sledovanost či poslechovost. Zvláštní, že?
Na Linkedin jsem se jen tak na vyzkoušenou zeptal jednoho z podcasterů. A takhle to dopadlo. Poslechovost neřekl, ale použil obvyklé “ale oni kradou”.