Pojmenovali svařák Teplouš a ani po několika dnech nechápou, že to nebyl dobrý nápad.

Vymyslet svařák co se jmenuje Teplouš? Budiž. Rozjet na to kampaň co se nevyvedla? No, budiž. Pokračovat v tom a topit se ve sračkách, to už je podstatně zajímavější. A rozdávat bany těm co řeknou, že se jim to nelíbí? To vlastně už nemůže ani překvapit. A když si projdete komentáře co tam zbyly, tak jsou na to ještě hrdí.

Nejenom na ten hloupý nápad pojmenovat produkt nadávkou, ale i na to jak rozdávají bany. Nechybí ani výkřiky o tom ať ti co se jim to nelíbí tedy nechodí na „jejich“ Facebookovou Stránku a tak podobně.

A samozřejmě nechybí ani majitel společnosti co si to chodí osobně vyřizovat s fanoušky (a zákazníky).

Přitom by stačilo (jako obvykle) trochu pokory a přiznat, že to prostě nebyl nejlepší nápad. Jenže na to už tak nějak je pozdě. Navíc na to nikdo nemá koule.

Samozřejmě, v podobných případech se argumentuje i tím, že platí „špatná reklama, taky reklama“. Jenže ono to neplatí. Špatná reklama je vždy špatná. Tuhle špatnost a zbytečnost bude mít Rybízák.cz ještě dlouho na talíři.