Když Elon Musk představoval Cybertruk, tak došlo na ukázku nerozbitných skel. Ta se ukázala jako poněkud rozbitná. Ta ukázka navíc nestačila jedna, museli to zkusit dvakrát. Celé to vedlo k záplavě mediálních výstupů týkající se právě tohoto incidentu. Tisíce fotek, videí a článků po celém světě zcela zdarma.
Stále si myslím, že to bylo velmi dobře promyšlené a plánované. Byť nejčastější argument proti tomuto vysvětlení je …. že Elon Musk tím ztratil spoustu peněz a akcie Tesly šly dolů.
Jenže, akcie Tesly lítají nahoru a dolů už dostatečně dlouho. Ale budiž, třeba to fakt byla jenom (podivná) nešťastná náhoda a celé ty roky vývoje Cybertrucku se nikdo neobtěžoval ověřit, jestli je to nerozbitné sklo opravdu nerozbitné.
A pak, nějaký ten den po „totálním selhání s rozbitým sklem“ oznámí Elon na svém Twitteru jen tak mimochodem, že dorazil 146 tisíc objednávek. Prostě úspěch.
Chcete-li ho v číslech, tak je to něco jako možný prodej v hodnotě až 9,256,400,000 dolarů. Ano, takhle velké číslo.
PS: Samostatné téma na dlouhé povídání by bylo to, zda to sklo bylo nerozbitné, neprůstřelné nebo jaké že vlastně vůbec mělo být. V té záplavě zpráv dělajících reklamu Elonu Muskovi se to navíc velmi často kompletní ztrácí.