Primeros si naběhl s „Honza ❤️ byl cool kid, veselej kluk a rváč. Shořel i za Tebe a Tvoje free statusy na fejsíčku?“

Jedna ze základních pouček PR je, že není dobré se přiživovat na něčem, co vám nepatří. Kdyby tuhle poučku znali v Primeroru, tak by Jana Palacha pro vlastní PR nepoužili. Nebo by jim aspoň došlo, že to je potřeba dělat poněkud jiným způsobem než totálně cool příspěvkem co dost oprávněně naštval více lidí než potěšil. Je prostě hloupý. A ještě hloupější je, že tohle je čistokrevné PR a marketing, které se to pak snaží obhajovat výmysly.

2019-01-18 06_08_14-Window.png

Druhá extrémně užitečná poučka PR je, že když už něco poděláte, tak není dobré to ještě více rozmazávat. Což Primeros také nějak netuší, takže pod tímhle příspěvkem opět dost nešťastně tvrdí, jak to vlastně mysleli děsně dobře. Nemůže to fungovat, protože tne původní příspěvek je čiré hloupé komerční zlo.

2019-01-18 06_08_54-Window.png

 

Celé je to klasicky zajímavé a poučné čtení – bývalo by stačilo, kdyby v Primeros (a hlavně jeho majitel a ředitel) opravdu četli, co jim tam ti lidé píší a vytýkají. A ideálně se prostě omluvili. To totiž dokáže zázraky.

2019-01-18 06_13_09-window2019-01-18 06_13_46-window2019-01-18 06_10_45-window2019-01-18 06_09_50-window

Reklamy