Když Běh pro kuře naletí trapným marketérům. Koncert Eda Sheerana se nekoná! *AKTUALIZOVÁNO*

Jojo, měli byste na Facebooku vědět, že když se přihlásíte k nějaké Události (Event), tak do určité doby je možné tu událost přejmenovat na něco zcela jiného. Což se dá využívat všelijak. Můžete z přihlášených lidí udělat blbce. Můžete ale udělat blbce i z organizátorů tak dobré věci, jako je Běh pro kuře. Zuzeta se nad tím vcelku oprávněně podivuje v příspěvku.

2018-05-18 08_53_38-Zuzeta - Posts.png

Pokud si snad myslíte, že nic takového nebylo, tak zklamu. Tohle se fakt odehrálo, dá se o tom například najít něco i na profilu samotného marketéra Jakuba Džejkoba Čízka (viz toto vlákno). Nějak to tam zapomněl smazat.

2018-05-18 08_58_21-(1) Jakub Džejkob Čížek.png

[18.05.18 12:11]

Jak se dalo čekat, ostuda pokračuje – předchozí vlákno už neexistuje, Čížek ho smazal. Ale nesmazal jenom vlákno, zmizela celá Událost, která byla na počátku podvod.

2018-05-18 12_10_33-Facebook.png

Maji samozřejmě „pravou“ událost (BĚH PRO KUŘE 2018, všimněte si jiného názvu než předchozí), která už na tom ale s čísly je podstatně hůř, nebo, lépe řečeno, realisticky lépe.

Běhu pro kuře jsem se v 9:05 e-mailem dožadoval vyjádření k výše uvedenému podvodu. Je [18.05.18 12:17] a odpověď žádná.

[18.05.18 12:52]

Tohle pobaví, 4Events (takhle se tváří Jakub Čížek) v hodnoceních v Google:

2018-05-18 12_51_55-4events hodnocení - Google Search.png

[18.05.18 14:10]

Volal Jakub Čížek a prý to mám všechno smazat, všechno je to lež, nic takového se nestalo, s Události nemají nic společného. Připomněl jsem, že už od 9:05 čekám na písemné vyjádření a že tedy doufám, že písemně odpoví. A taky že to prý poškozuje Běh pro kuře.  S tím bych souhlasil, podvod se změnou jména Události (a ještě navíc zneužití jména známé osobnosti a koncertu) je docela dost silné kafe.

 

 

Reklamy