Tyhle aférky na Twitteru. 14% populace @komercka přeje vymření. Nebo vlastně spíš ne.

Tohle je taky taková zábavná taškařice ukazující věci, které se stále vrací dokola. Ta prví je, že lidi prostě neumí psát procenta. Protože „14%“ znamená čtrnácti procentní. zatímco „14 %“ znamená čtrnáct procent. Chudák Filip Horký to neví. Chudák @komercka to taky neví. Když se ptá, „Kdy už těch 14% vymře?„. Což vlastně nedává smysl. . . „Kdy už těch čtrnácti procentní vymře?“. Nedělal bych z toho vědu (a na tohle téma je tu Jak psát procenta? Je rozdíl mezi 50 % a 50%?). Tohle prostě lidé koní.

2017-06-28 21_00_07-Uživatel Komerčka na Twitteru_ „@SemSuchar Moc se omlouvám za politováníhodný om.pngTěch 14 % je mimochodem volební odhad, tolik by získali komunisti . Takové dost zásadní množství hlasů. No, proto na to @komercka reaguje povzdechem, takovým tím, co si všichni říkáme. Kdy už konečně voliči komoušů vymřou. Nikoliv umřou, ale vymřou. Stářím. Zmoudřením. Taky bych z toho nedělal vědu.  @semsuchar ji z toho trochu dělá, což se dá samozřejmě chápat. Firemní účet by takovéhle věci fakt psát neměl.

Čímž se dostáváme k tomu dalšímu zábavnému kousku co se vrací pořád dokola.

Moc se omlouvám za politováníhodný omyl. Neuvědomila jsem si, že nepíšu ze soukromého profilu, ale z firemního. Radka, Zák. podpora KB„.

Fakt bych rád věděl, jak blbě to v Komerčce mají udělané, že někdo si může neuvědomit z jakého účtu píše – já tohle mám třeba jasně rozlišené jinými prohlížeči a splést se by vyžadovalo totální indispozici. Totální. Opici. Nebo se to dá řešit tím, že se pro správu nějakých účtů používá nějaký software (Zoomsphere, Sprout Social, atd). Což zajistí to, že se sociální síť se nedá psát přímo. Což by jeden zrovna u @komercka očekával. Zvláštní.

Celé to ale ještě zdaleka nekončí. Chudinka Radka se totiž touhle odpovědí stala vhodným terčem pro @semSuchar. Ten do ní vcelku oprávněně šije s „Takže vy se neomlouváte za to, že si přejete smrt 14 % voličů? 14 % našich spoluobčanů? Vašich klientů? Neuvěřitelné. Neuvěřitelné.

A její reakce („Za to samozřejmě také. Radka, zák. podpora KB“) je vlastně tak trochu jako z učebnice. Místo aby napsala něco jako „Šmarja, takhle to nemyslím, jsem to ale husa 😦“ tak se do toho klasicky zaplétá ještě víc.

Jak už jsem ale psal dvakrát, tak nutno napsat potřetí, nedělal bych z toho vědu.

@komercka totiž taky mohla prostě ten tweet smazat a dělat mrtvého brouka. Nebo, což by možná také šlo, ho mohli smazat a do dalšího tweetu napsat upozornění, že smazali tweet, který se tam ocitl omylem.

Problém téhle situace je, že tady žádné řešení není dost dobré, aby se po nic někdo nezačal vozit. Protože prostě může.  

Reklamy