Jak často přispívat na sociální sítě v infografice má několik věcí k zamyšlení. Především, jeden příspěvek denně na Facebook jakž takž platilo v době, kdy Facebook silně neomezoval dosah. 15 příspěvků denně na Twitteru je skoro dvakrát tolik, než šest, které doporučují jinde. Dva příspěvky denně na Google+ už jen ukazují, že tohle se moc nepovedlo, je to staré. Google+ umřelo loni v září. A absolutní ignorování nejpodstanější části dne, tedy večerních časů taky není dobře. Takže konečná poučka z téhle “infografiky” je, zkuste si to v praxi a přizpůsobte tak aby vám to nejen nejlépe fungovalo, ale také nejvíce vyhovovalo.
Mé osobní doporučení? Facebook bez problém 2 až 3 příspěvky denně, ale (ano) i ten jeden bude stačit. Twitter můžete zveřejňovat kolik chcete, ale chce to víc než na Facebook. Pinterest v Česku používá minimum lidí, takže doporučení žádné není, stejně jako Linkedin skoro nikdo nepoužívá a když už má účet, tak na něj chodí velmi málo. Pro Linkedin tedy nic nezkazíte jedním příspěvkem týdně. Na Google+ už můžete rovnou zapomenout, skoro nikdo tam nezůstal a už to rok (a pár měsíců) nefunguje. Ideální řešení, pokud tam moc chcete být, je to, že napojíte nové příspěvky vkládané na Facebook na Google+ Stránku (jde to udělat kombinací IFTTT a Bufferu například). Instagram bych byl pro zhruba stejnou frekvenci jako na Facebooku.
Co se časů týče? Hodně to bude záležet na vašich fanoušcích, na to totiž není možné dát univerzální návod. V rámci dnes jsou ale stále podstatné čtyři – 8:00-9:00, 12:00-13:00, 16:00-17:00 a 19:00-21:00 (tohle platí pro Česko, ne nutně pro další země). Filtrovaná timeline a zrušení časové posloupnosti ale znamená, že tohle je ještě větší loterie než kdy předtím.
TIP: V Jak často přispívat na firemní sociální sítě? Šest užitečných pravidel na @365tipů se na to můžete podívat z trochu jiného pohledu: praktičtějšího. Případně mrkněte i do Jak často přispívat na váš osobní profil na Twitteru, Facebooku (atd)? a co se načasování týče, tak to řeší Kdy nejlépe zveřejňovat příspěvky na sociálních sítích (ale i blozích a webech)?