Alespoň to potvrzuje Quintly. Nepříjemné je, že míra interakce je na Twitteru výrazně nižší, než na ostatních sociálních sítích (Facebooku, Instagramu). U velkých stránek (10M fanoušků) je míra interakce 0.02 % u Twitteru, zatímco 0.12 % u Facebooku. Na Instagramu dokonce 2.15 %.
Při posuzování výše uvedených čísel nezapomeňte, že Facebook do „interakce“ počítá daleko více věcí, než Twitter (ale i než Instagram). Například kliknutí na obrázek pro jeho otevření. Je poměrně obtížně, možná skoro nemožné, sítě srovnávat.
Více příspěvků, stále více příspěvků
Quintly ještě uvádějí, že značky stále zvyšují počet příspěvků. Nejvíce na Facebooku, o 36 % více příspěvků denně v porovnání s rokem 2015, kde se tím snaží vyrovnat stále více a více uměle omezovaný dosah a tlak na placení. Na Instagramu vzrostl počet příspěvků o 14 % a bude velmi zajímavé sledovat, jak se projeví omezování dosahu a přechod na placení za příspěvky i na této sítí (vlastněné Facebookem).
Na Twitteru je pouze 2% růst, ale tady je nutné si uvědomit, že Twitter dlouhodobě patří k místům, kde značky zveřejňují hodně příspěvků.