Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
21. 11. 201521. 11. 2015Internet Marketing a PR Sociální sítě Webdesign

Slevy a nabídky, produktové informace a péče o zákazníky. Klíčové pro firmy na sociálních sítích (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

Proč lidé sledují značky na sociálních sítích? Pro slevy a nabídky (71 %), produktové informace (66 %) a péči o zákazníky (49 %). Viz The Real Value in Social Media For Businesses (Infographic) kde najdete i další zajímavé informace. To první ale znamená, že by firmy měly myslet na to, aby jejich působení na sociálních médiích opravdu přinášelo přesně to, co jejich zákazníci (a fanoušci) očekávají

social-media-infographic

AnalýzaInfografikaPodnikáníPodpora zákazníkůSociální síť
Předchozí článek Kaspersky: Spammeři v Q3 zneužívali prázdninová témata
Nasledující článek Online marketing v České republice (Infografika)

Najdi

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Ilustrace pro censored Fica. Black Friday. Baterka v mobilu. Loupání banánu.
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: DALL E 3 pro Ecoistu. Ilustračka pro #tyden. Custom GPT. A nějaké ty další ilustračky
  • Hrátky s #chatGPT: Umí řešit logické hádanky? Navíc zadané obrázkem?
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Umělecké styly a styly (techniky) kreslení. Je to dlouho a skvělé
  • POZOR! Na Facebooku teď jede čerstvě phishing s RAR přílohou. Nenaleťte.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.