Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
on 7. 7. 20137. 7. 2013Gadgets Internet Marketing a PR

Infografika: Mobilní internet je pro prodejce prokletí i požehnání

Daniel Bradbury Dočekal

Compete.com nabízí zajímavý pohled na vztah mezi mobilním Internet a „showroomingem“. Tedy momentem, kdy si lidé do kamenných obchodů chodí vybírat zboží. A poté co si ho vyberou, tak si ho pomocí mobilu či tabletu objednají.

Zdroj: Infographic: Mobile Is Both a Curse and a Cure for Showrooming

Compete.comE-commerceInfografikaMobilní InternetSociodemografie
Předchozí článek Infografika: Kdo se dívá a klíká na bannerovou inzerci
Nasledující článek Test: Jak moc jste zbláznění do Apple?

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Prezidentská kampaň plná překvapení. Je Tomáš Zima otcem gorily?
  • Ženy mají tendenci často rodit. Perla z prezidentské kampaně
  • Jo, Benda, to je výkvět a Nacher odporná existence ~ Old school střípky ~ 6. – 9. srpna
  • Jsem noumální úďo. Daniela. 2022. Vesmírní lidé 2.0
  • Známí dezinformátoři jdou do vazby. Konečně ~ Old school střípky ~ 5. srpna
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}