Nakonec tohle zjištění asi nepřekvapí, 73 % firem používá značkové Stránky pro firemní marketing na sociálních sítích. A to i přesto, že Facebook za poslední roky udělal maximum, aby byly co nejméně použitelné bez připlácení.
Forrester Consulting zkoumal v prvním kvartále tohoto roku mezi americkými inzerenty utrácejícími alespoň 100 tisíc dolarů ročně na sociálních médiích jakým způsobem sociální média využívají. A zjistili, že 73 % dotazovaných má značkové Stránky a tento mechanismus používají pro komunikaci.
O něco méně, 56 %, si na sociálních sítích kupuje inzerci. Následují mikroblogy (52 %) a poté placení za obsah vkládaný na sociální sítě (51 %), tedy mechanismus, který Facebook zavedl v září v loňském roce. A který má nahradit to, že zároveň velmi výrazně omezil viditelnost Stránek.
Záložky, které na Facbeooku už dlouho nefungují a byly maximálně potlačeny, kupodivu používá 40 % dotazovaných. 38 % používá aplikace. Ještě méně vytváří Stránky a inzerci na sociálních sítích, které jsou zaměřeny přímo na podnikání – Facebook a obecné sociální sítě tedy zjevně vítězí.