Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 19. 12. 201219. 12. 2012Internet Marketing a PR Sociální sítě

Infografika: Obsahové PR jako klíčový prvek

Daniel Bradbury Dočekal

Infografika společnosti  Calysto Communications řeší rozdíl mezi tradičním PR a obsahovým PR. A říká také další podstatné věci, třeba to, že obsahové PR je hodně sociální.

InfografikaObsahObsahový marketingPRSociální síť
Předchozí článek Infografika: Nejlepší způsoby svádění fanoušků na sociálních sítích
Nasledující článek Nestlé přišlo na Instagram v červenci. A začalo hned nepříjemnostmi

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Jak vypadá chaos?
  • Hraní s #stablediffusion: Solarpunk utopie či Strong warrior princess a lečo
  • Noční focení Samsung Galaxy S23 Ultra vs iPhone
  • Hraní s #stablediffusion: Komplikovanější roboti. Bez zadání a steam/cyberpunk děvče
  • Hraní s #stablediffusion: Halo, Cortana. Růžová. Roboti.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.