„Add Your place Topics“ se objevilo u firemních Stránek v „About“ rámečku pod profilovou fotkou – podmínkou je, podle všeho, aby Stránka měla Místo (Place). Po rozkliknutí je nabídnuta možnost vyplnit pod kategorie (sub-categories) pro Place (místo) spojené s firmou – vyplnit lze tři kategorie, které se poté budou zobrazovat v hlavičce stránky a ve výsledcích vyhledávání.
Případné kategorie jsou Facebook předdefinovány, pokud se pokusíte vyplňovat vlastní, tak to zdánlivě jde, ale není možné je uložit. Stejné informace je možné kdykoliv vyplňovat v nastavování vlastností stránky – v Basic Information (Základní informace) záložce je vše dostupné pod „Place Sub-categories“
Na množství různorodých informací, které Facebook umožňuje vyplňovat u firemních Stránek, je zajímavé hlavně to, že je za celou dobu existence nezačal nijak rozumně využívat – přitom jde zpravidla o dobře strukturovaná data, na základě kterých by bylo možné vytvářet další funkčnost. Ve skutečnosti jsou tyto údaje celé roky prostě jenom vyplněná políčka bez dalšího skutečného využití.