Významné světové značky se stávají aktivními na Instragramu

Studie společnosti Simple Measured upozorňuje na vzrůstající zájem významných světových značek o Instagram. Vychází z žebříčku Interbrand Top 100 – z firem v něm uvedených na Instagramu najdete 40 %. Ve srovnání s 98 % u Facebooku to sice působí jako málo, ale stále je to pro Instagram úspěch – zejména s ohledem na prakticky čistě mobilní charakter této sociální sítě.

Na počátku tohoto roku měl Instagram zhruba 15 milionů uživatelů, po otevření pro uživatele Androidu a akvizici Facebookem se počet uživatelů zvýšil na 80 milionů.

Ze stovky firem na žebříčku Interbrand Top 100 jich 40 má profil na Instagramu, 37 je na Instagramu aktivní, 26 zveřejňuje jednu a více fotografií týdně, 17 jich má přes 10 tisíc sledujících, 14 přes 20 tisíc sledujících a osm přes 100 tisíc sledujících. Nejvíce populární používané filtry jsou Lo-fi (14 %), X-Pro II (14 %) a  Hudson (13 %). Filtr vyvolávající největší odezvu fanoušku je Valencia (používaný pouze v 7 %).