Zaměstnavatele mají sociální média v oblibě pro zviditelnění značky, ale pokud jde o využití zaměstnanci, není to až tak jednoduché. Tématu se věnuje infografika od společnosti PayScale. Poněkud alarmující je to., že 52% společností zakazuje jakékoliv sociální aktivity v zaměstnání. Zpravidla se domnívají, že aktivity na sociálních sítích mají být vyhrazeny pouze důsledně řízené propagaci značky.
Infografika: Líbí se zaměstnavatelům sociální média?
Publikováno by Daniel Bradbury Dočekal
Publikoval Daniel Bradbury Dočekal
Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. Zobrazit všechny příspěvky, jejichž autorem je Daniel Bradbury Dočekal