Zákazníci chtějí od značek krátká sdělení. Na sociálních sítí i v e-mailech

Jak nejlépe za značku komunikovat s fanoušky na sociálních sítích a v e-mailových zpravodajích? Krátce. Právě krátká sdělení na Facebooku a Twitteru chtějí zákazníci v 32% a v elektronické poště v 27%.

Uvádí to studie společnost AYTM Market Research. Mezi požadované formy sdělení ale patří i v 22% tradiční „oflfine“ inzerce (televize i billboardy). Pouze 8% má zájem o letáky.

Důležité pro firmy na sociálních sítích a internetu je ale i to, že zákazníky zajímají slevy, nikoliv informace o novinkách. 80% zákazníků upřednostňuje slevy, slevové kupony a speciální nabídky. Informace o novinkách oproti tomu zajímá pouze 8% zákazníků. Stejně tak jako je málo zajímají odpovědi na otázky (5%), návody (5%) a rozhovory (2%).

Zdroj: Consumers Want Short SocNet Updates, Emails from Brands

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s