Zákazníci chtějí od značek krátká sdělení. Na sociálních sítí i v e-mailech

Jak nejlépe za značku komunikovat s fanoušky na sociálních sítích a v e-mailových zpravodajích? Krátce. Právě krátká sdělení na Facebooku a Twitteru chtějí zákazníci v 32% a v elektronické poště v 27%.

Uvádí to studie společnost AYTM Market Research. Mezi požadované formy sdělení ale patří i v 22% tradiční „oflfine“ inzerce (televize i billboardy). Pouze 8% má zájem o letáky.

Důležité pro firmy na sociálních sítích a internetu je ale i to, že zákazníky zajímají slevy, nikoliv informace o novinkách. 80% zákazníků upřednostňuje slevy, slevové kupony a speciální nabídky. Informace o novinkách oproti tomu zajímá pouze 8% zákazníků. Stejně tak jako je málo zajímají odpovědi na otázky (5%), návody (5%) a rozhovory (2%).

Zdroj: Consumers Want Short SocNet Updates, Emails from Brands