Vedle detailnější notifikace a nastavení priorit kruhům se změny dočkal i “lightbox” – tedy prohlížení fotografií a práce s nimi. Nový způsob je povedený, lepší než předchozí, ale hlavně nesrovnatelně lepší, než “lightbox” Facebooku.
Nový “Lightbox” pro prohlížení a práci s fotografií
V nové podobě Lightboxu můžete snadněji označovat lidi na fotografiích (nechybí ani automatická snaha o označení míst, kde se na fotografiích vyskytují obličeje), změnilo se rozložení prvků a výsledkem je přehlednější zobrazení fotografie, souvisejících informací i připojených komentářů. Stále můžete fotografii upravovat řadou vizuálních efektů (spustíte si fotoeditor z Picnic aplikace, kterou Google koupil už před delší dobou).
“Creative Kit” – Picnic v akci
Dobře je vyřešeno i zobrazení všech fotografií v galerii, včetně snadné identifikace toho, u kterých fotografií se nacházejí komentáře. Dostupnost některých možností samozřejmě závisí na tom, jestli jste vlastník (hlavně možnost editace přes Picnic) nebo se “jenom koukáte”.
Fotografie s komentáři mají “bublinku” s číslem – počtem komentářů
Komentáře u fotografie můžete spravovat (přes vlevo dole umístěné Options -> Manage comments) – můžete tak mazat jednotlivé komentáře i je případně označovat jako spam. Pokud nejste vlastník, nabízí toto menu možnost “Report Comments” – kde sice nemůžete mazat, ale můžete libovolný komentář označit jako spam. Ve stejném menu (vlevo dole Options) najdete i možnost stáhnout si plnou velikost fotografie (pokud je dostupná).