Infografika: Virální marketing

„Uděláme virál“ … zaklínadlo marketingu. Kolik „virálních“ kampaní ze stovky „cíleně virálních“ se ale nakonec virálními stane? Zlomek. Možná tak jedna ze sta, ale statistiky v tomto směru neexistují a odhadovat tak můžete pouze vln pokusů o „virál“. Nad řadou z nich zůstává rozum stát a nechápe. Když už se „virál“ povede, úspěch je enormní. Jak funguje „viralita“ prozradí hutná infografika.

Zdroj: Voltier Digital

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s