Like (Líbí) na Facebooku je pro značky měřítkem úspěšnosti, bohužel stejně jako uživatelé málokdy firmám dochází, že ve jsou Like/Líbí ve skutečnosti bezcenné. Jsou to výkřiky do tmy, nemají totiž žádný vliv na zviditelnění značky (až na ovlivnění EdgeRanku, a akt stání se Fanouškem) ani neumožňují další šíření. A jak je vidět z této infografiky, ani uživatelé vlastně netuší, že Líbí nefunguje na Facebooku pro sdílení a další zviditelnění.

Zdroj: What and Why Facebook Users “Like”
Publikoval Daniel Bradbury Dočekal
Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu.
Zobrazit všechny příspěvky, jejichž autorem je Daniel Bradbury Dočekal