Polovina těch co si stěžují na Twitteru očekává od firem odpověď

Pokud si někdo na Twitteru stěžuje na nějakou firmu, v polovině případů  očekává odpověď. Mladší generace méně, starší více.

Podle Maritz Research skoro polovina zákazníků vyjadřujících stížnost na Twitteru očekává od firmy odpověď. Uspokojena je ale pouze třetina, firmy na stížnosti a poznámky na Twitteru reagují málo. A čím starší je stěžující, tím více odpověď očekává. Když už ale odpověď dostanou, je 75% z nich s odpovědí spokojeno.

Zdroj: When Consumers Tweet Complaints, Should Brands Respond?

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s