Používání sociálních médií se mění, marketéři se budou muset přizpůsobit

eMarketer.com uvádí, že způsoby užívání sociálních médií se mění. Lidé se více orientují na šíření než vytváření obsahu. Růst Facebooku a Twitteru v USA se zpomaluje, v řadě zemí ale ještě stále dochází k prudkému růstu.

Uživatelé v zemích s dlouhodobým využíváním sociálních sítí mění své chování, plyne to z průzkumu společnosti GlobalWebIndex. Růst sociálních sítí se navíc zastavil v některých věkových skupinách (zmiňována je hlavně 16-24 v USA) a v některých případech došlo i ke snížení.

Uživatelé Facebooku mění chování – méně se věnují posílání zpráv s přáteli, méně je zajímá posílání digitálních dárečků. Menší zájem je i o využití Groups (Skupin). V případě dvou posledních jmenovaných lze ale vysledovat souvislost se změnami funkčnosti i designu Facebooku – dramatické snížení možností „virálního“ šíření pro aplikace se podepsalo na zmenšení možností jak si posílat právě zmíněné „digitální dárečky“. A redesign Groups (Skupin) z nich udělal něco jiného, než byly v dřívější verzi – Groups jsou nyní jakýmsi pokusem Facebooku o vytvoření seznamů (u Google+ kruhů) pro přátele.

Zdroj: What Changing Social Media Usage Means for Marketers

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s