Jak vypadá typický aktivní e-knižní zákazník?

Dnešní aktivní e-knižní zákazník – tady takový, který si kupuje e-knihu alespoň jednou týdně – je 44-letá žena, milující romance a utrácející dnes za knihy více, než jak tomu bylo v minulosti. Používá vyhrazenou čtečku (například Kindle).

  • E-knihy dnes tvoří 11% celkového knižního trhu
  • Procento těch co si stáhli e-knihu se od října 2010 do ledna 2011 zvýšilo z pěti na 13%
  • Ženy tvoří 66% aktivních e-knižních zákazníků
  • 58% prodaných knih je próza (fiction v originále) (literární, science fiction a romance)
  • Aktivní e-knižní zákazníci představují 18% ze všech, nakupují 61% e-knih
  • Nejdůležitější rozhodovací faktor v koupi e-knihy je zdarma dostupný příklad  a nízká cena

Zdroj: New Data Provides Deeper Profile Of Typical E-Book ‘Power Buyer’ a BISG Study Reveals E-Book Buyers Are Accelerating Their Move Away From Print

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s