The 2010 US Digital Year in Review od comScore ukazuje na stoupající vliv Facebooku. V USA je zodpovědný za 10% zhlédnutých stránek a 3 z deseti použití Internetu. Dvojka v sociálních sítích, MySpace, pokračuje v sestupu a ostatní sociální sítě stagnují.
MySpace.com, ještě před několika lety jednička v sociálních sítích, stále ztrácí – 27% pokles návštěvnosti a 50% pokles tráveného času. LinkedIN.com je třetí největší sociální sítí s 26.6 miliony US návštěvníky (prosinec 2010), třetí je Twitter.com s 23.6% a růstem 18%. Studie zmiňuje růst www.Tumblr.com (6.7 milionu návštěvníků, 168% růst) a www.Formspring.me (1000% meziroční růst).
Facebook dosáhl v prosinci 153.9 milionu návštěvníků (38% růst) a stal se čtvrtým nejnavštěvovanějším americkým webem – uživatelé na něm tráví 49.4 miliardy minut (79% meziroční růst) a počet zhlédnutých stránek se vyšplhal na 76.8 miliardy (71% růst). Významně na něm roste podíl uživatelů ve věku mladším než 18 let a starších 55 let. Generace 35-54 naopak klesá.