Internet na třetím místě v investicích do reklamy v roce 2010

První místo v reklamě má tradičně televize, druhé místo tisk a na třetím místě ATL (nadlinkových) médií je Internet. Na posledním místě je Rádio. Uvádí to společnost Admosphere na základě monitoringu reklamy (prováděném v ceníkových cenách).

V následující tabulce můžete srovnat vývoj za poslední roky (ceny v milionech korun)

2010

2009 (SPIR)

2008 (SPIR)

TV 25,5

28,4

26,7

Tisk 21,5

23,69

20

Internet 4,2

6,4

5

OOH 3,3

3,18

3,8

Rádio 1.2

3,94

3,3

Zdroj: Objem ročních internetových reklamních investic zůstává stále za televizí a tiskem (tisková zpráva)

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s