První místo v reklamě má tradičně televize, druhé místo tisk a na třetím místě ATL (nadlinkových) médií je Internet. Na posledním místě je Rádio. Uvádí to společnost Admosphere na základě monitoringu reklamy (prováděném v ceníkových cenách).
V následující tabulce můžete srovnat vývoj za poslední roky (ceny v milionech korun)
2010 |
2009 (SPIR) |
2008 (SPIR) |
|
TV | 25,5 |
28,4 |
26,7 |
Tisk | 21,5 |
23,69 |
20 |
Internet | 4,2 |
6,4 |
5 |
OOH | 3,3 |
3,18 |
3,8 |
Rádio | 1.2 |
3,94 |
3,3 |
Zdroj: Objem ročních internetových reklamních investic zůstává stále za televizí a tiskem (tisková zpráva)
http://www.feedit.cz/wordpress/2011/02/08/objem-rocnich-internetovych-reklamnich-investic-zustava-stale-za-televizi-a-tiskem/