RobertNemec.com stojí za soutěží, která porušuje skoro všechna pravidla na Facebooku

„Miss Express lakovna 2010“  je Facebook Page, propagující soutěž, který je modelovým příkladem toho, jak můžetem porušit snad všechny pravidla užívání Facebooku.

Soutěž pořádá agentura Němec Marketing, s. r. o. pro EXPRESS LAKOVNU, s.r.o.  stojí v zápatí základních informací soutěže. A ať je čtete jak čtete, bod po bodu, odshora dolů, jeden bod za druhým – všechno jsou to skvělé příklady toho, co je na Facebooku zakázán

RobertNemec.com stojí za soutěží, která porušuje snad všechna pravidla na Facebooku

Nahraj na stránku Miss Express lakovna 2010 svoji soutěžní fotografii (jenom jednu). “ – zakázáno.

You cannot:  Condition entry in the promotion upon a user providing content on Facebook, such as posting on a Wall of a Page,  uploading a photo, or posting a status update.

Označ se na fotografii. “ – zakázáno.

You will not condition entry to the promotion upon taking any other action on Facebook, for example, liking a status update or photo, commenting on a Wall, or uploading a photo.

Pozvi své přátele, ať se stanou fanoušky této stránky a ať u tvé fotografie kliknou na To se mi líbí. “ – zakázáno

Dvacet soutěžících, které do 30. listopadu 2010 budou mít u své fotografie nejvíce kliknutí na To se mi libí, postoupí do druhého kola. “ – zakázáno

V druhém kole vytvoří administrátor této stránky pro každou semifinalistku fotoalbum (předtím budete kontaktována za účelem zaslání fotografií do fotoalba). U vaší fotografie se označte. “ – zakázáno

Vaším úkolem bude opět pozvat co nejvíce svých přátel, aby klikli u vašich fotografií na To se mi libí. “ – zakázáno

Sedm soutěžících, které získá největší počet kliknutí na To se mi líbí u svých fotografií, bude pozváno na finále“ – zakázáno

Paradoxně jediné co je v téhle soutěži správně byl bod č.1 – „Klikni na „To se mi líbí“ na vrcholu této stránky„. To je totiž jediná funkčnost Facebooku, kterou je povolenou používat v soutěžích. Jakékoliv další aktivity – včetně statusů, uploadu fotografii, vkládání odkazů, dávání „libí“ na jakkékoliv položky na Zdi, atd. – to všechno je v soutěžích zakázáno používat.

Je s podivem, že Robert Němec nezná Promotions Guidelines. Ty byly mimochodem aktualizovány – nová pravidla platná od 1.prosince 2010 odstraňují nutnost nechat s soutěže schvalovat předem Facebookem a platit minimálně 10 00 USD v reklamě, Zachovává ale všechna stávající omezení.